fredag, januari 29

Fredag

Gott med mellis

När jag cyklade till jobbet imorse var det kallt, -25 grader. Tårarna rann nerför kinderna och frös till is. Jag var tvungen att hålla för ansiktet när jag hade kommit halvvägs så att jag inte skulle förfrysa det.

Jag har varit i garaget och målat timmergripen och pappan installerade några lampor efter lunch, tänk vad lite färg kan fräscha upp saker och ting.


Vi har just varit och handlat och jag kan säga att vi var inte ensamma. Jag kände igen 10% av folket därinne.. Måste vara många turister uppe i backen i helgen.


Arvid har fått dille på att vara och blåsa i rör, tex dammsugarslangen. Inte så nice...
Nu ska jag leka pizzabagare. tjing!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade