måndag, september 6

Måndag

efter helgen i Göteborg så är jag lite mör...

Torsdag- då kom vi på plats och for på liseberg. Åkte massa karusell och senare på kvällen såg vi The Baseballs. Så kungligt bra!!!
Fredag- då drog vi iväg till Ullared. En riktig stor påse (som rymde en hel kundvagn i sig) senare så kom vi ut från GeKås packade vi in allt i en honda civic och drog mot GBG och laddade inför kvällens middag.
Lördag- shopping i Gbg. hemgång...
Söndag halv nio ankom tåget till Bastuträsk jvnstation. Kånkade min jättepåse från Ullared utefter perrongen och ända fram till bänken som vi satte oss ner på för att invänta skjutsen.
Resten av söndagen tog jag det lugnt och samlade energi. Kan säga som så att natten på tåget gjorde väl att jag inte var speciellt utvilad.

Måndag. Första arbetsdagen på denna vecka. Smet iväg lite tidigare från kontoret för att jag skulle på samtal om dagistaxor och dylikt. Det tog bara 15 minuter och sen bar det iväg och hämta guldklimpen. Vi for iväg och skulle nödhandla på ICA och dät utanför träffade vi Ida och Elin som stod och surrade.

Nu är det bara tända på en brasa så jag får mig nå varmvatten.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade