söndag, maj 15

Söndag

Arvid följde med pappan till farfar i morse så jag fick verkligen vila och ta det lugnt på förmiddagen. Jag for till dom klockan 12 så jag fick mig lite lunch och sen följde Arvid med mig hem för då var det dags för eftermiddagens tupplur. Vi sov ganska länge och väldigt gott.
Just när vi hade vaknat fick vi storfrämmande, sist de var och besökte oss var när jag fyllde år förra året.
Pappan kom hem och vi lagade middag och precis när vi hade ätit klart så kom Gerda på besök. Perfekt tyckte Arvid, då kunde han hålla en show för någon mer!

Nu är det snart dags för lilleman att gå i säng.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade