tisdag, augusti 16

Tisdag

Vilken pärs. Vårt boxerkort har slutat fungera så nu tog jag tag i saken och ringde dit.
Fick tag på en väldigt trevlig tjej som jag frågade varför kortet hade slutat fungera.
-Ni har ju inte betalat räkningarna, sa hon.
Hmm... tog fram räkningspärmen och började bläddra. Vi hade inte fått någon räkning sen i December!
När jag kollade igenom vad som kunde blivit fel ser jag att dom har ju fel adress och eftersändningen har ju sluata fungera för ett bra tag sen.
Men vilken jäkla tur vi hade, det hade nästan gått till inkasso men tjejen drog tillbaka allt och var väldigt tillmötesgående och trevlig. Hon förstod att det var inte med mening vi inte betalat räkningarna utan vi hade ju helt enkelt inte fått dem!
Så skönt att det där hann redas upp i tid! Men hann få en liten kalldusch kan jag ju säga.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade