onsdag, december 28

Telia.....

Telias kundtjänst, fakturaavdelningen. Vilket dåligt kundbemötande.
Hade suttit och väntat i telefonkö i 20 minuter och fick äntligen komma fram och beskriva mitt ärende; att på min och även på sambons faktura var det skickat sms till Storbritannien. Och det är fel.
Kvinnan hörde min beskrivning och kopplade mig genast vidare.
Efter ytterligare 5-7 minuter väntande i en tyst lur svarade äntligen en annan kvinna, hon var visserligen väldigt trevlig men sa att tyvärr hade hon ingen behörighet utan hon skulle måsta koppla mig till fakturaavdelningen igen. Efter en stund kom hon tillbaka och sa att det var väldigt lång kö dit men jag skulle få fortsätta vänta om jag ville.
Nej tack sa jag, jag kom ju just från den kön och är inte så intresserad att sitta och vänta lika länge igen.
Jag var ju där från början.....

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade