söndag, januari 15

Söndag

En fullspäckad dag har det varit idag. Jag startade dagen med att fara ut på morgonpromenad och sen hem och käka lunch innan det var dags att fara till gympasalen. Där var nämligen massor av hoppborgar och klätterbanor. Arvid fick vara och busa där i två timmar. -> sen hälsa på farfars. När vi kom från dem skulle ju pappan lasta och fixa lastbilen för imorgon.
Klockan 18 var jag bänkad på forum för att se stig-Helmer story. Jag måste säga att jag trodde den skulle ha varit bättre, men det är ju alltid roligt att komma ut och göra något.
Som avslutning på denna dag så har jag bakat bröd så nu är energin slut och det är dags att lägga sig.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade