måndag, maj 21

Måndag

På Förmiddagen var Arvid ute och cyklade. Jag krattade lite gräs och hjälpte Oskar att traska runt.
När pappan hade kommit hem och vi ätit lunch så var det dags att fara till farfar och hjälpa honom lite.
Jag och arvid lekte mest. Jag undrar när vatten slutar att fascinera? Det var ju hur roligt som helst att göra diken och hålla upp dem till smältvattnet. Enda missödet var att jag råkade leka av en av småspadarna....
Nu väntar jag på kökskillen som ska komma och färdigställa ett par småsaker och gå igenom fakturan.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade