fredag, augusti 30

Fredag

Pulsen gick upp onödigt mycket i morse... Kaninen var försvunnen. 
Burdörren var öppen och klockan 4 imorse när pappan for var han inlåst. 
Jag skjutsade kidsen till dagis och sen for jag hem igen för att kolla en extra gång. 
Vad får jag då se, jo en av grannarna i färd med att försöka fånga kaninen. Han hade dessutom ringt i panik till mitt jobb och meddelat att kaninen hade rymt. Min kollega som svarade förstod ingenting. Hahah. 
Men efter gemensamma resurser så fick vi fast honom igen. 
Så nu är vi glada igen. 

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade