måndag, december 16

Måndag

Och det har varit en turbulent sådan.. 
Vad jag då är rätt säker på, det är att firmans julgåva till mig blir då inte årets julklapp. Uppsägning. 
Fränare saker har man ju fått genom årens lopp. 
Så om cirka fyra månader står jag till tjänst för den som behöver... Kan ju vara bra att veta om ni hör någon i behov av folk. 
Och därför hade jag tänkt sova tills vi vaknar imorgon, käka frulle med killarna och komma på jobbet när jag behagar. Går ju bra eftersom jag inte har något speciellt på schemat förrän kl 12. 

God jul...

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade