tisdag, februari 11

Tisdag

Idag har jag pysslat ihop burkort till kaninerna och gjort mallar för framtidens djur. Jag blev väldigt nöjd med resultatet. 

Jag har nu äntligen börjat få kläm på att skriva cv, så nu gäller det att vässa pennan. Har upptäckt att det är betydligt lättare att skriva om man har en speciell annons i åtanke. 
Det börjar vara riktigt roligt!

Arvid är hemma från dagis för han har en sån förskräcklig hosta och snuva. Orken han behöver för att stoja med sina vänner finns inte alls. 

Nu ska jag titta på familjen annorlunda via play för jag missade det igår. 

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade