tisdag, mars 25

Tisdag eller vad är de för dag?

Känns skööööönt att vara hemma igen. Köpte en ny lur idag, en billig rackare men android. Så ska känna mig för över vad jag vill ha för något.... Kan hända att man är fast för iPhone resten av livet annars. En samsung ska jag testa nu ett tag iaf. 

Stannade till i vindeln och köpte mig en korv och sen var det raka spåret hemöver. En dusch senare ligger jag i sängen och "ska bara" lite innan de är dags att sova. 
Imorgon gäller de att ställa väckaren för då går tåget till Skeå. Vilket rallande :)

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade