måndag, maj 3

Måndag

Ny dag med nya möjligheter. Första dagen på "mitt nya jobb" som egentligen är samma gamla jobb men med nya spännande arbetsuppgifter. Det har då flytit på bra, inga missöden på första dagen iaf. Jag har då beställt en ny arbetstelefon. En HTC, har aldrig haft någon sån så det blir att lära sig något annat än ericsson men det ska nog gå bra.

Arvid har haft besök, G kom hit just när vi satt och käkade middag. Det var nog en bra start på veckan. Han gick på med full gas hela tiden hon var här men till slut så tog energin slut och det urartade när jag sa åt honom att det var dags att lägga bort skorna och ta av sig jackan... Han hade nämligen dragit fram ytterkläderna när han skulle spexa.


Jag fattar inte varför jag inte kan få igång Active X på den här datorn?!?! Lite frustrerande! Har nån något tips?

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade