tisdag, maj 25

Tisdag

Imorse hade jag ställt väckaren på halv sex. Jag steg upp och pysslade en stund och klockan sex började jag väcka Arvid.. Han var inte pigg men till slut så fick jag upp honom ur sängen. Vi skulle ju nämligen hinna köra till farfar innan jag började jobba.

Idag var Arvid världens gulligaste, han var och hittade ett par gigantiska ulltofflor som han tog på sig och gick runt med. Jag tog några skitfina kort men så klart pajade kameran så jag får inte fram bilderna.. Det står bara "fil fel" Inte så roligt, det fanns ju fler bilder sen tidigare..

Ikväll har E varit hit, vi kollade på the mentalist.. Det blev inte så mycket snack denna gång för hon var så otroligt förkyld.. Hoppas hon kryar på sig tills nästa besök.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade