onsdag, augusti 11

Onsdag

Idag var det min tur att hämta guldklimpen från dagis. Han sov när jag kom dit så jag satt och väntade en stund innan han vaknade. Cyklade hem efter det och käkade lunch, även om arvid hade fått lunch på dagis var han jätte hungrig och ville äta med mig. Han klämde i sig en hel portion köttfärssås och spaghetti...
Nu när det var dags att gå och sova frågade jag honom om han var trött och ville sova; Mmm sa han. Han ville ha gröt innan han skulle sova så det var bara att göra som bossen sa.
När jag la honom så ville han ha några pussar och sen få på sig filten. Sen var det god natt direkt.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade