tisdag, februari 14

Tisdag

Första dagen för Arvid på dagis på ett bra tag. Å som han har sett fram emot detta.
Har hunnit med att veckohandla och anmält mig till spinningen på torsdag.
Dessutom klippt mig, men nu bokade jag ingen ny tid utan nu får de gå ett tag så får jag se när det behövs igen.
Tisdag innebär ju även middagsgäst och idag bjöd vi på fläskfilé gryta med bulgur. Alla tyckte den var god. Måste säga att jag tror det blev en ny personlig favorit för min egen del.

Snön vräker ner utanför fönstret och kvällspromenaden kändes oerhört tung. Vi får se hur det går med den.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade