torsdag, mars 29

Kväll

Nu när jag kom hem från spinningen kom jag på att vi glömt att hämta in posten. I lådan låg deklarationspapperen och då blev jag nyfiken så jag rev upp dem och kollade om det blev plus eller minus iår.
Till vår stora glädje så var det + i både min och pappans kuvert!

För att återgå till spinningen igen så måste jag säga att det kändes betydligt bättre med flåset idag. Det var nog bara en ordentlig genomkörare kroppen behövde efter förra veckans flunsa. Så nu får jag hoppas att det är slut på förkylningarna för i vår.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade