onsdag, juli 22

Onsdag

Nu har vi haft grillkväll. Det funkade ju bra när man grillar "inomhus"... Min kusin med delar av hans familj kom till oss idag, jag och A hann ut på byn en vända. Vi gjorde några fynd faktiskt. Sen känns det som om jag har stått vid spisen resten av dagen... =) Trots att killarna tog hand om grillningen. Vi käkade flintastek, grillspett och potatisgratäng och några konstiga potatisskruvar (det var nå nyheter, har inte hunnit komma till Malå än.... =)

Efter väldigt mycket god mat och efterrätt så kallade plikten och gästerna var tvungna att bege sig hemöver. Har just stökat bort men väntar på att diskmaskinen ska bli klar så vi får ladda den en ny omgång. Upptäckte nyss att en av gästerna hade glömt sin börs här... Mindre bra. Tur att vi ska åt det hållet imorgon när vi far med husvagnen...



Har även hunnit med att tvätta idag, Arvid hjälper till att vika tvätten. Duktig kille!




Imorgon blir det camping igen. Tur att jag kan blogga från telefonen!

1 kommentar:

anna sa...

Blev ju inte förvånad då du ringde och sa att börsen var kvar!!
Jag är ju senil....

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade