söndag, april 25

Helgen

I fredags hade lite tacobjudning. Farfar, farmor och farbror P kom hit och så bjöd jag även in vår förra granne. Arvid är så otroligt duktig på att käka tacos, eller egentligen är det väl tortillas det heter när det är runda, mjuka bröd. Han håller i rullen med båda händerna och smaskar.

Jag hann även med att klippa mig, så nu är det betydligt jämnare i längden. Jag har tänkt spara ut håret lite men vi får se om jag orkar vänta ut det eller om det blir kort ett tag till. Det är ju den värsta perioden när det ska växa ut, finns ingen frisyr utan det ser mest konstigt ut.

Lördagen spenderades i Rentjärn på vedplatsen. Vi stapplade upp sex pallar som var på 1,4 kbm. Tidigare hade Arvid och pappan varit där och fåttt hjälp av farfar så nu är det totalt 16 pallar klara. En årsförbrukning.. Nu har vi bara tre år ostapplade.

Det artar sig i toaletten också. Handdukstorken är monterad och idag monterade vi det nya innertaket. + En ny lampa.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade