måndag, april 26

Måndag

Idag blev det sista touchen med elen klar på toa. Farfar kom hit när jag stod i duschen så vi hade inte märkt att han var här... Och när jag satt och skrev handelslistan så stojar Arvid en stund och sen hör vi "Hej Arvid.."
Arvid fattade ingenting. Vars kom rösten ifrån...? Haha, då var det ju farfar som var i grovhallen och vi hade dörren dit stängd. Vilket mysterium.

Jag var iväg och handlade innan jag skulle börja jobba och det var bara problem. Mitt nya bankkort var ju helt puckat. Det funkade inte på någon affär, till slut skulle jag fara på bankomaten och ta ut pengar men då tog den kortet. Så det var bara att pallra sig in på bankkontoret och få ut lite pengar så jag kunde betala på ica. Pinsamt.

Till middag käkade vi köttfärsspett med bulgursallad och äppeltzatsiki. Arvid tyckte det var en 10 poängare.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade