tisdag, april 14

Tisdag

Oj oj, har inte blivit mycket skrivit under denna helg. Jag får nog skämmas snart...
Jobbat heldag idag, känner mig utbränd. Inte van att ha så många bollar i luften längre, men dagen flöt då på utan några större katastrofer(vad jag vet iaf) Slutade just före fem och sen var det bara slänga i sig lite käk. Har just kommit hem från en liten promenad. Var tvungen att gå en sväng, kände mig så fruktansvärt tom i bollen efter en hel dag inne. Var ju väldigt bra väder dessutom.

Jag har bara kvar 1.5 månad innan jag får semester i tio veckor... :) Bara för att få det sagt.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade