tisdag, maj 12

Tisdag

Jobbigt på jobbet. Jag höll på att bli galen idag på jobbet. Tydligen hade min användare försvunnit spårlöst. Eller rättare sagt, inte försvunnit men den gick helt enkelt inte att använda. Ringde vår datakille och hade honom på tråden halva eftermiddagen. Till slut, 2,5 timme efter jag hade börjat fick jag äntligen igång fanskapet. Var gode less kan jag säga.

Bjöd morfar på mat här hemma idag, helstekt kotlettrad i ugn med potatis och sås till det. Arvid tyckte att det var skoj att morfar kom och hälsade på, syntes hur buset lyste i ögonen på honom.

Hade tänkt baka lite med det får bero till nån dag senare.
Nu blir det kaffe!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade