måndag, maj 18

Måndag

Efter gårdagens solande så insåg jag att denna dag skulle nog tillbringas i skuggan. Hade chockat kroppen ordentligt. Från bländande vit till kräftröd.
Tur att det brukar gå över ganska fort för mig. Börjar redan lägga sig, även om jag var ute idag också.

Arvid och Allis spelade fotboll idag. Arvid låg på gräsmattan och tittade på hunden när hon lekte med fotbollen och jag satt brevid honom. Vi ropade att hon skulle komma med bollen så vi skulle kunna kasta den till henne. Glad i hågen tog jag i bollen och skulle kasta den en kort bit, men Allis var alldeles för snabb så hon flög fram och stötte till bollen med nosen så den flög rakt på Arvids ansikte! Först blev han väldigt snopen och lite ledsen, på en sekund till så insåg han att det där var ju inte så farligt, de var ju skoj! Så då låg han och tokskrattade åt henne. Snacka om att hans skratt smittar av sig!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade