tisdag, maj 5

Tisdag

Slutade jobba stax före tolv idag. Fick träffa några kollegor som jag inte träffat på länge, det var kul att ses. De tyckte att lillen var otroligt lik mig...
Gick sedan hem med en liten kille som inte alls ville sova... Och det får man sota för senare på eftermiddagen. Han har inte sovit mer än en timme totalt idag.

Efter lunchen for vi och hälsade på morfar och gjorde middag där.

Var och jobbade en stund på kvällskvisten eftersom datateknikern skulle komma och sätta dit mina nya ram minnen så passade jag på att slå två flugor i en smäll.

Pappan blir inte så sen ikväll så vi kanske till och med hinner se varandra i vaket tillstånd idag!
Ivanliga fall sover han när jag far och jag sover när han kommer hem.

1 kommentar:

UllaMona sa...

Han är otroligt lik dig, som jag minns dig som liten...

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade