måndag, februari 15

Klippt

Idag har jag klippt mig. Pappan hade lovat att komma och hämta mig när jag var klar men när jag kom ut så var ingen där... Det visade sig att han hade fått slut ström i bilen så han var tvungen att få starthjälp. Jag var inte så pigg på att stå ute och vänta på honom så jag knallade iväg till G & Å för att vara i värmen tills han dök upp.

Arvid har varit så duktig idag, han har dammsugit. På riktigt. I och för sig var det ju bara 2x2 meter i vardagsrummet som han for över om och om igen, men klart att det måste räknas. Han höll i skaftet och var väldigt noga med att munstycket skulle vara rätt. Världens sötaste!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade