torsdag, februari 11

Torsdag

Jag hade kompis hela eftermiddagen och kvällen så jag hde inte tid att blogga. Elin ringde när hon slutade jobba och ville komma förbi och surra en stund, jag såg min chans att få middagssällskap och bjöd henne på mat. Tiden går fort när man har roligt brukar det heta, och det stämmer minsann. Till och med pappan hann komma hem innan vi hade pratat klart. Det var en super rolig dag, riktigt kul att bara prata om allt mellan himmel och jord. Båda två var hesa innan vi skildes... Hahaha.

Idag har jag och Arvid varit ute och gått med vagnen, under tiden som Arvid sov så passade jag på att kolla i en affär och sen stannade jag till på dungers och köpte med mig två semlor. Gick vidare upp till morfar och fikade. Det var så underbart väder ute, riktigt frisk och klar luft. Nu en tid framöver kommer en fantastisk period. Jag älskar dessa fina dagar!

Det fungerar klockrent med Arvids läggning nu, han kom i otakt i med flytten och alla dessa helger som varit. Men nu är vi åter i de gamla rutinerna, det är verkligen skönt!


När är det -26 grader ute! Ska peta in fler pinnar i brasan innan jag ska hoppa i duschen. Tjing!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade