onsdag, februari 25

Födelsedag

Nu har mormors moster också varit hit. Hon och lilleman hade väldigt roligt tillsammans. Dom lekte tittut och Arvid skrattade mycket!
Han var så gullig! Han försökte nog charma henne...

____________________________________




Idag fyller jag år. Dagens roligaste kommentar kom från min mamma. Hon grattade mig på 22 års dagen. Till saken hör att jag inte blir 22 utan 23 år.






Tårtan som jag gjorde blev då ganska bra. Har aldrig gjort chokladbotten till tårta förr. Hade hallon och vaniljkräm inuti. Men enligt min pappa så var hallonen sura. De hade han iofs sant i, men jag tyckte att de blev en bra kombination med den mörka chokladen. Hade nog blivit för sliskigt annars.






Mormor och morfar kom hit först idag. Fick en klippning och färgning av håret. Färgningen ids jag inte kosta på själv så de var roligt att få det.



Dom kom ju så fort att jag hade inte ens hunnit göra tårtan. Så de fick vänta ett tag. Just när jag blev klar med tårtan så ringde moster och frågade vars jag höll hus. Så dom kom precis när vi hade dukat fram.



Av dem fick jag ett par örhängen och nya tjocksockar. Passade perfekt.






Mormor och morfar for hem efter morfar och J hade sett klart nån skidåkning.




Så dök farfar och farbror P upp. Så då drog vi fram fikat igen... =p



Fick en väldigt fin bukett av dem. Tackar tackar!






Nu blev det väldigt tom igen efter allt sällskap. Har varit fullt hus sen imorse och nu är det bara jag och lilleman kvar. Pappan har farit på jobbet.





Detta kort dök just upp i brevlådan. Min kusin hade skickat det.Blir lika impad varje gång hon skickar kort för det kommer jämt på rätt dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej å Grattis!

Måste då skratta när jag läser att hon grattar dej på din 22 års dag!
Vet hon inte vilket år hon fick dej?
hi,hi

Kram/Anna

Anonym sa...

Grattis på din födelsedag !
Hoppas att den varit bra även om vi inte kom......men vi ses kanske till helgen. Kram från oss 3 i Älvsbyn.

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade