tisdag, februari 17

Tisdag

När jag kom hem från jobbet började pappan i huset prata om att vi snart skulle ha tagit och besikta bilen, så jag gick ut på bilprovningens hemsida för att kolla när nästa lediga tid var. Tro ni inte att det fanns ledigt i eftermiddags! Så jag bokade tid klockan två och tio över tre körde vi in på besiktningen. Vaddå impulsiva?

När vi liks var i A-jaur så tvär sprang jag in på deras klädaffär och såg mycket fint, men jag hade lämnat en skrikande lillfis i bilen med pappan så jag hade ingen direkt ro ikroppen för att gå å skåda. Drog bara en repa genom lokalen för att spana läget och sen iväg.

När vi var på väg mot Sjöis så passade vi på att köra till Vittjåkk för att spana, Vi har nämligen aldrig varit där förut. Vilken vacker vy, solen höll på att gå ner så det var alldeles rosa och fint. Men så klart hade vi ju lämnat kameran hemma för vi skulle ju bara å besikta.....
Så var vi om och tiggde oss nå mat hos moster, inte helt fel.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade