måndag, februari 2

Måndag

Imorse var det väldigt kallt ute. Vi hade -21 grader när jag gick till jobbet imorse. Hade packat in Arvid ordentligt i fårskinnsåkpåsen så han mådde inte dåligt där han låg. Såg hur mysigt ut som helst. Själv hade jag bylsat på mig massor av kläder, så det blev nästan varmt.. =) Men hellre så än att frysa. Mormor kom om på jobbet en sväng också så Arvid och pappa sjutsade hem med henne. Så när jag slutade från jobbet körde jag upp till dom och då höll pappan på och bakade limpa! Så goda dom blev. Bild här ovan.


Bilden nedan är på välkomst kakorna. Men det var igår det. Idag är dom slut. Måste vara ett gott tecken... =)


Nu ligger Arvid och morfar och kapp-sover. Nödvändigt med en powernap.... Undrar vem som sover djupast?

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade