tisdag, februari 24

Tisdag

Äntligen har Arvid sovit ordentligt. Sista tiden har han varit helt omöjlig. Han sov inga längre stunder än en halvtimme åt gången. Men idag har han sovit flera timmar ute i vagnen. Så skönt, hoppas bara att det håller i sig.

Ska bort på mat idag hos farfar och farmor. Mormor och morfar ska också dit så jag snålar skjuts med dom. Lika bra när vi liks ska på samma ställe, finns ju ingen anledning att köra två bilar.
Det skulle bli bruna bönor...

När jag skulle gå hem från jobbet idag så kom det världens snöoväder! Just när jag gick ut så började det snöa... Blåste kraftigt och föll väldigt mycket snö på kort tid. Hade jag gått 10 minuter tidigare så hade jag fått gå hem i strålande sol.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade