tisdag, augusti 18

Äntligen

...har jag fått mitt modem! Men jag ids då inte installera det idag, det får bli morgondagens bekymmer.
Arvid har varit hos farfar idag igen, han verkar trivas bra. När vi kom in genom dörren och han fick syn på stor-stina som står på byrån så började han skratta.

En bra dag på jobbet, hann undan allt inför morgondagens avräkning! Känns väldigt skönt att få svar på alla prisförfrågningar i tid för en gångs skull. Men det dök upp ett allvaligt bekymmer strax efter lunch. Kaffemaskinen hade beckat ihop totalt. Det var i princip bara sump man fick i koppen... Jag var tvungen att rycka ut som kaffemaskinsreparatör. Jag ådrog mig skador i det riskfyllda arbetet också, jag skar mig på en järnbit inne i maskinen så resten av dagen fick tummen ha på sig ett plåster.

Till middag blev det kasslerwok, Arvid fick wok utan kassler. Det måste ha varit underbart gott för den lilla killen var inte nöjd förrän han hade ätit upp två fulla tallrikar (barnmodell dock...)

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade