torsdag, augusti 27

Kväll

Nu har äntligen morfar och Allis kommit hem igen. Jag och Arvid var där och väntade när dom kom hem... Arvid var lite skeptisk mot både morfar och hunden i början men det tog bara någon timme så hade han smält. Vi käkade middag tillsammans också.

Jag hade ju tänkt fara på västra industriområdets "öppna hus" men det blev mitt i middagen och sen ides jag inte fara ut. Tror inte det var så mycket folk ute men jag kan ju ha fel.


Mitt paket har äntligen kommit! Ska hämta ut det imorgon!

Har ringt till telia idag, när jag äntligen hade knappat allt klart och kom fram till kön så var jag nummer 24 och beräknades ha en väntetid på ca 12 minuter. Det var 12 lååånga minuter. Tror närmare bestämt det var 20. Har även ringt till ett försäkringsbolag, och hade ungefär samma procedur men när jag äntligen fick komma fram och prata med en människa så hade dom struligt med sina datorer så han kunde tyvärr inte hjälpa mig. Skulle vara tvungen att ringa senare.... Det känns ju toppen..

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade