måndag, augusti 24

Måndag

Hade ställt väckaren på tio i sju men vaknade redan strax före sex. Gav Arvid frukost och sen gjorde jag mig klar och var på jobbet klockan sju! Vilken rivstart på dagen det blev när jag cyklade till jobbet, fem grader.. Det var tur att jag tog på mig mina vantar och en halsduk.
Hade möte i drygt en timme och sedan städade jag och P förrådet, det var så fullt i grejer att vi tog oss knappt innanför dörren. Men ett par timmar senare så var det väldigt god ordning där. Ett tag ialla fall, finns en tendens att det inte håller i sig så länge.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade