måndag, oktober 19

Kväll

Så stökigt det är i köket... Vågar inte ta ur diskmaskinen och stoppa in all smutsdisk nu när lillen sover... Han har redan vaknat en gång. Han är oerhört lättväckt på kvällen. Men det blir ju bra, då har jag ju någonting att ägna mig åt efter jobbet imorgon. Man kan ju inte vara hur duktig som helst på en och samma dag :)

Imorgon när jag kommer till jobbet måste jag ögna igenom ativan en gång till för på onsdag har vi revision. Känns inte riktigt 100 på vars jag hittar vissa saker. Revisorn skulle då bara sitta med mig i en halvtimme och det kan man väl stå ut med. Hoppas det inte blir så mycket spring just den dagen, sist fick vi en anmärkning på arbetsmiljön pga allt onödigt "springande" inne hos oss... Men det slår aldrig fel, för när det står en annan bil som folk inte känner igen så ska dom in och kolla läget... Finns inget sämre tillfälle att göra det på. Aja, bara hålla tummarna och se hur det går.

Snart kommer pappan hem, roligt att jag kanske orkar vara vaken och träffa honom idag! Eftermiddagsveckan är inte så kul, han sover när jag far på morgonen och jag sover när han kommer hem på kvällen...

1 kommentar:

Ellis sa...

Jag har mailat dig!

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade