onsdag, oktober 7

Onsdag

Vilket snöoväder det var imorse! Säkert kring 20 cm.... Det är nog bara att sluta cykla till jobbet. Jag ska skicka en bild från telefonen som jag tog i morse. Jag arbetade mellan 8-12 idag och sen for jag och Arvid för att hälsa på hos G & Å. Vi satt där en god stund och sen begav vi oss på skoaffären. Där blev vi lääänge. Säkert en timme. Jag provade varenda sko som fanns i butiken kändes det som. Men jag kom då ut nöjd därifrån.
Fick ett annat recept på bullar hos G så nu har gjort ett tappert försök. Sitter just nu och väntar på att degen ska jäsa... Hoppas att detta lyckades bättre men ska inte säga nånting förrän jag har sett dem eller kanske smakat dem. Arvid har fullt sjå med att hålla koll på dammsugaren. Han har kommit på att den har hjul så den går att styra framför sig när man går.....

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade