måndag, december 14

Måndag

Det var inte roligt att stiga upp imorse, mörkt och kallt. Jag hade cykeln på jobbet så det var bara använda benen för att komma dit och då märker man att det tar verkligen mycket längre tid att gå. Ett mindre bränslebolag hemmahörande i Skellefteåtrakten bjöd oss på lunch och efter det stod min skjuts redo att köra mig hem.

Arvid och jag har inte riktigt varit på samma våglängd idag. Han ville nog vara med pappa hela dagen.

Nu är Arvid 13 månader drygt och jag tror att den åldern kallas knapptryckaråldern.

Få se om jag hinner göra nå vettigt i kväll...

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade