onsdag, december 16

Onsdag

När jag klev upp i morse stod det -20 grader på termometern. Letade fram täckbyxorna, tog på mig tjocksockarna och drog på mig pälsmössan för att sedan sätta mig på cykeln. Under dagens lopp har det bara blivit kallare. Nu har jag -27 grader...

Mitt på dagen for vi och hälsade på hos G & Å, även M & H var där och fikade. Arvid är lite skeptisk mot M och var inte alls på något bra humör. Men de skulle ut och julshoppa så dom drog vidare och ungefär när de hade gått nerför bron och satt sig i bilen så var livet toppen igen för Arvid. Han lekte och dansade och för att riktigt vara säker på sin sak så gick han till dörren och böjde sig ut och kollade så ingen var kvar vid ytterdörren. Gullegris.

Var även om en sväng hos morfar och när vi kom in där vart det ett J*vla liv på hunden. Förstod ganska snabbt varför hon levde om, min pälsmössa.... Morfar tyckte inte alls att det var underligt att hon lät så för han tyckte mössan var Oerhört ful. :)

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade