onsdag, december 2

Onsdag

Idag har jag varit helt ensam på jobbet. Det var kurser hit och möten dit så jag blev helt solo. Måste säga att jag har haft en väldigt lugn och skön dag. Inte ens varit nå spring... Jag är nog helt enkelt för tråkig för att hälsa på :)
Har varit och klippt mig idag också, blev i stort sett snaggad... Känns det som. Men efter några dagar brukar jag vänja mig vid det mesta och dessutom så växer det ju ut.

Arvid har fått vara hos farfar större delen av dagen eftersom jag jobbade så länge, jag blev bjuden på middag när jag kom dit och skulle hämta gossen. Linssoppa, den var mycket godare än vad jag trodde. Man har lite förutfattade meningar om linser...


Nu väntar vi mest på att det ska bli helg så att vi har tid att börja pyssla mer i huset. Tiden räcker inte till på vardagarna...

1 kommentar:

Ingela sa...

Hoppsan. Först tänkte jag fel. Tänkte morfar fast det stod farfar. Men det där med soppan fick mej att snabbt kolla hur det stod egentligen...

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade