torsdag, december 3

Torsdag

I natt har verkligen Arvid varit en riktig gnällis. Känns om han grät hela natten, men egentligen vaknade han två gånger mellan kl 01-05 och tjöt. Helt omöjlig att trösta var han dock. Tur att det inte hör till vanligheterna.

Efter jag hade jobbar klart idag så kom jag hem och gjorde lunch. När allt var bortstökat och klart så la jag mig tilsammans med Arvid i storsängen och skulle vila lite... 45 minuter senare hade Arvid sovit klart, jag hade gärna fortsatt sova en stund till.

Klädde på oss och for ut i kylan, nu mer måste vi ju nämligen upp till huset och elda så det inte blir kallt där. Sjöng en liten trudelutt när vi var där:
Peta in en pinne i brasan, hämta ett par öl och revbensspjäll, tanka bilen rensa upp förgasaren, lappa mina jeans så är du snäll, Åh min älskling...

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade