måndag, april 27

Måndagkväll

Var ingen bra dag att ha kjol på sig.... Det har blåst och regnat halva dagen.
Men får väl göra ett nytt försök till sommarklädsel senare.

Igår ringde grannen och ville att jag skulle spela in bones åt honom och det gjorde jag. Kom på i samband med detta att jag hade lovat honom för ca 2 månader sen att jag skulle skriva ut en "Ingen Reklam" skylt som han skulle få sätta på brevlådan.... Tror ni att det är gjort?
Måste maila till mig själv på jobbet att göra detta.

Fick ett sms att mitt paket från HM hade kommit så jag skulle få hämta ut det efter 5. Blir väl morgondagens uppdrag.


Ska nu ut och kolla på http://www.smhi.se för att se om det blir regnbyxor när man ska till jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade