tisdag, april 7

Tisdag

Igår kväll var jag och hälsade på M & P. Jag trodde att lilleman skulle sova gott i vagnen efter jag hade gått dit, men tror inte jag hann mer än in så nog hade han vaknat. Men det gjorde då inte så mycket, för han var som en gladskit. Han hade sovit som halvdåligt så jag trodde att han skulle vara på dåligt humör men där trodde jag fel. och tur var väl det.

Pappan har farit på sitt jobb och farbror P skulle tydligen följa med honom. Nu kom jag då äntligen ihåg att skicka mobilladdaren som vi har glömt lämna tillbaka i några veckor.

Ska snart ta mig i kragen för att gå ut i husvagnen och städa lite till. Hade tydligen läckt lite glykol för någon pappskalle hade inte satt dit slangklamret rätt.... (sa pappan)

Fick en påskbukett från jobbet idag, alltid roligt att få lite blommor.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade