onsdag, april 29

Onsdag

Idag blev det sovmorgon. Både jag och Arvid måste ha missat väckaren så vi sov ända till klockan var åtta.
Hade stämt träff med grannen klockan nio för att kolla på Bones avsnittet jag spelat in. När pappan hade slutat for vi till R för att hämta en "cykelsits",en rutchkana och ett par stödhjul. Det är ju ett tag kvar tills han ska använda stödhjulen men när den dagen kommer så har vi ju ett par på lager!
När jag skulle börja jobba så var det ju strålande solsken så det tog emot att fara och sätta sig inomhus vid en dator...

Imorgon gäller det, då sticker vi ut å campar. Morfarn har lovat att han ska sköta lillen så jag får fara och jobba direkt på morgonen. Då kanske vi kommer oss iväg i god tid för en gångs skull. Skulle ju vara kul som omväxling... Tidsoptimister som vi är.

Blir nog torrt på bloggfronten i helgen. Vet ju inte om jag kommer mig till någostans där det finns internet. Men det upptäcker jag väl. Annars kanske jag har desto mer att skriva när helgens campande är över.

1 kommentar:

Linda Eriksson sa...

Elin skvallrade att du hade en blogg =) Han verkar vara en bra bäbis din lille man =) Jättesorgligt att du förlorat mamma din så tidigt. Men du verkar klara allting fint tycker jag!

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade