torsdag, april 23

Torsdag

Nu är det bara en dag kvar till helgen :) Veckorna rusar ju bara iväg, tänk snart är det sommar. Jag längtar!
Men som min mormor alltid brukade säga så fort någon pratade om ljuset och att det närmade sig sommaren; Men snart är det höst och det blir mörkt igen.


Dagen idag har inte varit så spännande. Laddat in lite ny musik i spelaren som följer mig i öronen när jag går. Fått en ny trädgårdstidning. Varit på massage. Börjat gå in mina nya joggingskor.

Vi hade väl tänkt oss till stan imorgon, måste ju handla lite grejer till husvagnen. Blir ju att premiärcampa snart. Då måste vagnen vara klar. Så blir väl att stöka med den i helgen. Det är ju nästan lika roligt att göra i ordning den, som själva campandet.

Lille Arvid har då somnat och sussar sött i sin lilla säng nu. Då ska jag passa på att glo på lite tv, är ju den tokiga serien och svenska b-kändisar som har farit till Japan för att delta i deras typ av tvunderhållning. Måste snabba mig, det börjar på en minut!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade