tisdag, november 24

Fortsatt teknisk undersökning - avslutad

Idag har Anticimex varit och slutbesiktat vårt hus. Det blev en "ok stämpel" i baken efter vi har slutfört lite småpyssel. En väldigt trevlig besiktningsman var det. Det tog två timmar för honom att kontrollera grunden.
Så den 1 december är vi husägare. Inte lång tid kvar nu.

Jag tror inte att det blir så mycket julstämning i år.... Det känns inte så.

Jag hann bara jobba halva dagen innan det var besiktning så jag får väl jobba över och komma ikapp någon annan dag.

Arvid har gått tvärs över vårt kök idag! Han ställde sig upp vid spisen och sen släppte han taget och gick till mig där jag satt i hallen! Jag kan säga att jag blev verkligen förvånad när han kom och gick. Sen stannade han av på halva vägen och skrattade. Det är så roligt när man ser hur fort han gör framsteg.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade