onsdag, november 4

Onsdag

Började jobba klockan åtta imorse och jobbade till lunch, pappan började just innan jag hade slutat för lillen hade liks somnat i bilen. Jag köpte lunchen på Frendo och sen körde jag upp och hälsade på hos morfar. Efter jag hade suttit där en timme så gick jag ut och kollade till lillen och han sov fortfarande. Väntade ytterligare en halvtimme och när jag kom ut då så satt han och kikade sig omkring och såg alldeles nyvaken ut. :)

Idag har vi gjort ett nytt försök till bullbak. Fortfarande inget bra resultat.
G kom och hälsade på oss så hon fick vara testpanel för dagen.

Ringde och fick tag i en lastbil som kunde köra hem vår ved idag, så fattas det bara att kapa och klyva upp den. Men det blir väl ett lite senare bekymmer...

God natt!

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade