onsdag, november 25

Onsdag

Idag har jag varit på sjukan och fått sprutan för influensan. Jag var verkligen osäker på om jag skulle ta den, men tillslut bestämde jag mig för att göra det. Jag känner då inga biverkningar av den än så länge iaf. Det var verkligen snabbt att få ta den, först fylla i en hälsoblankett och sen in och sprutas. Det var inte ens någon före mig i kön så allt var klart på 2 minuter. Verkligen imponerande!

Ikväll var vi och satte upp julgardiner hos morfar, skulle även få upp någon ljusstake men det visade sig vara svårare. Hittade bara åt en och den var trasig... Men vi får väl ta nya tag med det en annan dag.

Arvid går ganska mycket nu, han kan gå flera meter. Han kan också stanna och känna hur han har balans och sen fortsätta gå. Det "går" verkligen framåt!! :)

Klockan 20 har vi ju Bonde söker fru och det är jag bänkad framför varje onsdag. Det är lite lagom töntigt för att vara bra kvällsunderhållning.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade