måndag, november 30

Måndag

Var och lämnade forden på bilbolaget efter lunchen. Det var idag dom skulle släcka tvåan. (byte av spindelled)

Idag är första gången Arvid har nobbat maten. Torsk med potatis var tydligen skitäckligt.

Vilka framsteg han gör med sina promenader! Nu ligger han i hårdträning för något maraton tror jag.

Jag har även försökt mig på att baka lussebullar.. Fan va arg jag blir. Dom jäste inte upp ett piss, nu måste jag ju ha haft för varm degvätska. Satansjävlaskit! Aldrig mer baka bullar. Jag får ta hit en instruktör om det ska lyckas...

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade