torsdag, november 26

Torsdag

Idag var jag och Arvid och hälsade på hos G & Å. Vi kom dit lagom till 12 kaffet.
Pappan jobbade tills klockan var 2 och klockan 3 hade vi tid på banken.. Så det blev inte jobbat så lång stund för mig idag. Farfar kom och hämtade Arvid så att vi inte skulle behöva ha med honom på banken, de är ju inte roligt att sitta där i 1,5 timme utan något att göra.
Innan dom hade farit hem så hade han och farfar varit och hälsat på hos farfars moster (tror jag det blir)

Jo, var klar på banken halv fem och så tog vi oss en burgare i farten och sen återvände jag till jobbet och pappan for och hämtade Arvid.

Kom just hem från mitt kvällspass, så nu är det bara borsta tänderna och göra natt.

Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade