måndag, januari 12

Måndag



Började dagen klockan 6 med att ge lillkillen mat. Steg upp och gjorde mig klar att fara på jobbet men innan dess var det matdags igen. Halkade mig iväg till jobbet i sakta mak. Det var +5 grader när jag gick! Värmen har hållit i sig hela dagen. Undra hur länge det ska vara så här varmt?




Har hunnit baka muffins på eftermiddagen också. Gick till jobbet och lämnade några sådana till pappsen. Han måste ju också få nå go´fika.


När jag började närma mig hemmet så ser jag en bekant bil som stannar av och två personer stiger ur, det visar sig vara moster och bästaste morbrorn. Dom kom förbi på en snabbvisit, de hade varit och hälsat på mormors moster idag. Hade fått god mat och fika så vi fick inte ens bjuda dom på nybakat.




Lilleman har rullat över från mage till ryggen idag! Jag tror mest att han hade en stor gnutta tur och väldigt mycket flax, men runt for han.


Han låg på golvet på en filt (på mage) och jag stökade undan efter baket, så vart det ett väldans gråtande och då tittade jag dit och då låg han på rygg (det är INTE kul att ligga på rygg....) Därav gråten. Jag vart brano förvånad, an blev säkert lika förvånad själv.

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade