onsdag, januari 28

Onsdag

Pappan har idag varit med lillen till BVC, det hade gått bra för dom. Han var 59 cm lång och vägde nästan 6 kg. Han håller på att bli en riktigt stor karl...
Det gick så bra att jobba idag så jag var på jobbet i drygt 4 timmar. Lika bra att passa på när det går. Man kan lika gärna förlora flera timmar någon annan dag.

Ringde till datagubben idag också, jag ville att han skulle försöka lösa problemet. Han trodde att han skulle hinna om hos mig men det blev inte. Så vi saknar fortfarande internet... Störande nå jävulskt. Har ju inget bättre för mig än att vara ute och surfa helkvällar. Hoppas att det inte dröjer alltför länge innan jag får tillbax det.

Har bakat muffins i eftermiddag. Har just varit och lämnat några till pappan.

1 kommentar:

Ingela sa...

Såg rö'biln i dag hos grannars. Ni kan väl titta in nån gång så man får se A IRL? Tjejerna är så sugna på att få se honom.

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade