onsdag, januari 7

Onsdag






Imorse så hade jag och lilleman sovmorgon, ända fram till niotiden. Det gäller att passa på de dagar man kan göra så. Imorgon så ska jag jobba på eftermiddagen när pappan har kommit hem, då är det hans tur att försöka underhålla lillkillen i nån timme.




Idag så har vi varit till Arvidsjaur... så nu är vi 1500 kr fattigare. Allt för ett oljebyte, men det dyra var ju själva oljan 983 kr för 6,5 liter. Inte billigt. Men snabbt gick det! Pappan lämnade av mig hos min kusin och sen körde han till Volvo. Men han var inte borta längre än en dryg halvtimme. Så då fikade vi av hennes julkakor. Hon ville bli av med dom... så att hon skulle få plats med nå matbröd i frysen =)








Innan vi begav oss hem därifrån så var vi in på konsum för att inhandla lite laktosfri yoghurt som inte smakar vanilj för det går ju inte att få tag på helt vanlig jordgubbsyoghurt här hemma. Det är bara den där jäkla vaniljyoghurten. Jag är så less att det går bara inte att äta den.




Jag köpte även magasinet Mama och nån inredningstidning så nu ska jag strax ta och kolla igenom dessa och se om det står något bra i dom.








Inga kommentarer:

Välkommen!

Trevligt att just du tittar in på vår sida.
Den här bloggen handlar om vår lilla familj som består av pappa Erik, mamma Yvonne och våra barn Arvid och Oskar. Hoppas du hittar någon intressant läsning här hos oss!

Bloggintresserade